söndag 3 juni 2012

jävla

varnar alla negativa människor som tar åt sig i onödan, för det här jävla inlägget kommer vara negativt utav bara fan! det ska ni veta. sluta läs redan nu ifall ni kommer att ha synpunkter på mina känslor!

är så fruktansvärt jävla less på allt och alla ( typ ) verkar inte finnas många normal människor i denna värld. fy fan, är så man mår illa. vart fan ska man ta vägen liksom?
sen är jag så otroligt jävla fucking less på att jobba som en jävla jubel idiot men det visar sig tamefan inte i nå jävla lönekuver. och sen sitter man och pendlar ca 16 mil om dagen. varje dag som jag jobbar så är jag borta 12 timmar hemmifrån. förstår ni hur det känns eller?? nee det gör ingen av er. för ingen av er gör det och ni kommer aldrig kunna sätta er in i den jävla situationen.. och inte fan går det att få lägenhet i uppsala heller, jo 2013 vart jag erbjuden en lägenhet. men då ska ni veta, då lever jag nog inte ifall mitt liv ska fortsätta vara så här jävla tragiskt! bläääää!

sköt er sjävl och skit i andra. lev ert glad jävla liv så lever jag mitt jävla skit liv!

PUNKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar