måndag 20 augusti 2012

Fruktansvärd natt.

Gick och lag mig vid åtta igår enbart för att kunna somna innan allt började med tanke på allt som hände i lördags. Men kunde inte somna. Vid tolv började stegen, fast nu är dom mer bestämda och snabbare. Sen börja dunkandet i väggen mellan sovrummet och köket. Nån gång efter det här lyckas jag somna men vaknar med ett ryck av att det är ljust i rummet. Då stor sovrumms dörren öppen och hall lampan är tänd. Klockan är nu ca halv fyra. Går upp till köket för att dricka vatten och ALLA köksluckor står öppna och när jag kommer in i köket får jag sån huvudvärk och blir snurrig så jag lär sätta mig ner..
Så denna natt vill jag bara radera från mitt minne, har suttit i hallen tills det var dags att åka.

Vad är det jag har hos mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar