onsdag 5 september 2012

Har tagit in att jag ska flytta till uppsala i januari nu. Helt galet, längtar så mkt! det värsta är ju att jag har alla mina goingar i söderfors och gävle, men det är ju egentligen inget problem, tåg finns och vi kan mysa i uppsala! kommer bli awsome. Sen får jag ju mitt liv tillbaka, kommer ha mer fritid och kunna sova som normala människor. Slippa gå upp kvart över fyra kan gå upp sex om jag vill. Och fortfarande ha god tid på mig. Tar typ tre minuter på cykel till jobbet. Lovely!
Åh vad jag längtar nu :) wiiihoo!

Skönt att det är nått postivt som händer just nu iaf. Gör att man orkar och klarar av vardagen lite lättare nu. Men tankarna är fortfarande mest hos min bästaste vän varje dag! så fort du är frisk så tar vi en helg i uppsala och firar :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar