torsdag 29 mars 2012

Spädbarn.

Blivit lite dåligt med bloggandet igen förstår inte, varje gång man börjar blogga så är man flitig och tycker det är kul att skriva och uppdatera. Sen faller dryg ur lite tror jag. Förmodligen för att man inte har nå roligt att skriva om. Sen är det inge roligt att blogga om ens jobbiga vår depression heller.. men men.
Idag har jag haft en elev med mig, ska ha det i fyra veckor. Du satan va kul det är. Leker värsta bossen hihi. Men det är ju så man lär sig som elev. Att få göra saker istället för att bara få kolla på!
För övrigt sitter jag på tåget hem. Framför mig har jag två ny blivna föräldrar som kommer från bb precis. Lär vara jobbigt att behöva åka tåg hem. Båda två är super nervösa och ungen skriker. Tycker synd om dom.. men bara dom får komma hem så kommer det nog bli bra. Tanken kommer upp när man själv kommer att få åka hem med en liten en, hur nervös man kommer att vara. Sen är det nog extra jobbigt för dom här som lär åka tåg Stackarna.
Längtar iaf tills det är min tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar