måndag 12 mars 2012

statistik

riktigt roligt att se hur många som kollat in min nya blogg, sen jag börja skriva i denna blogg har jag haft 12-25 läsare/dag. jätte roligt! något som skulle vara ännu roligare är om ni lämnar en liten kommentar då och då :)

Idag har jag som jag tidigare skrev varit i gävle, drog med mig mia i morse och åkte hem till amanda och robert för att gosa lite med elvira. Oj så hon har vuxit. riktigt står flicka nu :)

Nu på kvällen har jag haft en liten tanke stund med mig själv, tänker på hur orättvisa en del människor är. hur en del bara tänker på sig själv och bryr sig inte hur många man slår omkull, bara man får det bra själv. man handlar före man tänker. tycker synd om dessa människor som anser att det är vitkigare att snacka skit istället för att ta vara på varandra och njuta av sitt liv, man har bara ett liv, och vill man verkligen att det ska gå ut på att man snackar skit och tjaffsar med allt och alla? finns ju en hel drös här i söderfors som slänger bort sitt liv helt enkelt. dom kommer nog att inse det när det är försent. när dom levt sitt liv och inte kan göra något åt vad dom tidigare gjort, det funkar inte riktigt som på "My name is Earl "

hörs, hej.

1 kommentar: