tisdag 24 april 2012

Åh, att det kan vända så snabbt. Läste mitt inlägg när jag mådde pyton för ett tag sen och nu mår jag så mkt bättre! Älskar livet!
Det ändå jag lär ta tag i nu är min dödsångest..

den är som värst när jag jobbat kväll och åker bil hem. Tankarna snurrar.. vägen från Tierp till söderfors är inte direkt trafikerad den tiden på dygnet. Tanken har slagit mig, tänk om jag kör av och blir medvetslös och blöder. Hur lång tid tar det innan nån hittar mig? Troligtvis så lång tid så jag hinner förblöda.. ingen vet ju om jag är vid liv förens dagen efter när jag pratar med någon. Om jag lever vill säga.. eller när någon hittar min bil i diket..
fruktansvärt jobbigt och ångest framkallande! Har stannat flera gånger för jag blir så nojjig, kör typ 60 för jag är rädd att nått ska hända.. otroligt barnsligt, men man är ju helt överlämnade i en sån situation.. hur stor är chansen att det just åker förbi någon just då, och om det gör det vem säger att den stannar? ..

1 kommentar:

  1. Nejje de får inte hända, å skulle det hända så hoppas ja verkligen att det kommer någon riktigt snabbt! <3

    SvaraRadera