onsdag 25 april 2012

Tid.

Jag skulle vilja ha 30 timmar på ett dygn, då skulle jag hinna med allt jag vill.. och allt det som andra vill. Det är fruktansvärt svårt att hinna med och göra saker och hälsa på folk när man jobbar i snitt 6 dagar per vecka och när jag jobbar är jag hemifrån 12 timmar..
Får klagomål att jag inte hälsar på mina vänner oftare, vill verkligen men har ett hem och sköta också, det ska tvättas, städas, laga mat, duscha ja å allt där till.. är ju liksom själv med sånna saker, har ingen som gör allt det där när jag jobbar ( påstår inte att alla har det ) men ni som jag umgås med, ni är två i ett hem, ni delar på uppgifterna klart det är lättare då.. jag vill så gärna ha all tid i världen åt er.. tyvärr så är det inte så.. :/
Sen är det lättare att få besök om man har mkt att göra, för som kvinna kan jag både tvätta, laga mat och umgås samtidigt :) så till er mina vänner som jag saknar så mkt, kom och hälsa på och förgyll min vardag :D ska försöka finna tid att kunna hälsa på oftare jag med men som sagt, det är lättare att få besök när mitt liv ser ut som det gör!

Miss u all <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar