torsdag 12 april 2012

Vilken underbar dag jag haft! Längesedan jag haft en sån här bra dag!
Började dagen med soffhäng i Pyjamas. Sen locka ja håret och hade lite fotspa. Sedan for jag till mor och far där vi drack kaffe i solen och njöt av livet! Sen vidare på kaffe rep hos Sandra och Sonny och även bus med tova! Kikade också in Sonnys nya lur som jag blev helt galen i, en sån ska jag bara ha! Sen kom lotta och fillan upp och då hade vi piknik på golvet och soffan med mat från pizzan, hur gott som helst och jätte mysigt :D
Jag och Sandra avslutade dagen med att åka till Gävle hem till Amanda och Robert för att kolla på hockeyn, självklart vann Brynäs!!!
På vägen hem planerade jag och Sandra våra liv, mkt spännande ;)

Älskar livet förtillfället, tack alla för ännu en dag att minnas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar