torsdag 5 april 2012

Evert, Siv och Mårten.

Påsk påsk påsk :) jag ser framemot maten, älskar mat. Åh vad gott det ska bli med sill, ägg, pate, gubbröra, färskpoatis och JANSSONS FRESTELSE!!! Love it! Har tagit komp i morgon då det var för mkt personal så nu hoppas vi på att ingen blir sjuk så jag lär in och jobba ändå! Sen lär jag fixa ledigt den tionde då det var ändå besiktningstiden som fanns i april och lär ha det gjort innan månadens slut. Hade blivit nå fel så har inte fått nån tid hemskickad :s inte tänkte jag på att hålla koll heller, sånt ska ju ske automatiskt tycker jag. Men ibland blir det ju fel.. sen lär jag även fixa ledigt 6/5, får jag inte ledigt så sjukanmäler jag mig, jag ska va ledig så är det bara :)
Hade medarbetarsamtal i tisdags, vilket gjorde att jag växte 30 cm tror jag, så otroligt kul att få höra att man är duktig i det man gör och att andra tom har gått och berömt mig till chefen. Blev nästan tårögd, blödig jag vet. Åh vad jag älskar mitt jobb! :D

Har en undersköterske elev nu i fyra veckor, hon går vuxenutb. Jätte roligt att få lära ut allt man kan :)

Nu blir det ett kvällspass :)

P.s. Evert, Siv och Mårten ska få flytta hemifrån :( men jag vet att dom kommer få det bra hos Thess och Erik :) kommer ju kunna hälsa på dom iaf ;)

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar